Klantenservice
1 Account Vragen
1.1 Waarom moet ik een account aanmaken?
Door een persoonlijke account aan te maken haal je meer uit hetcosmeticahuis.nl. Zo bekijk je je orderstatus, maak je makkelijk tickets en retouren aan, maak je een verlanglijstje en beheer je je persoonlijke gegevens, zonder account is dit niet mogelijk.
1.2 Hoe kan ik een account aanmaken?
U kunt uw account aanmaken door in de rechtse bovenhoek van uw scherm op Registreren te drukken. Registreer vervolgens door middel van uw email-adres en een door u te bepalen wachtwoord. Nadat u op registreer heeft gedrukt is uw account aangemaakt en ontvangt u hiervan een bevestiging per mail.
1.3 Wat zijn de voordelen van een account?
De voordelen van een account zijn dat u uw nadat u uw account hebt aangemaakt veel makkelijker een bestelling kan plaatsen, u hoeft dan geen factuur en verzendgegevens meer in te vullen waardoor het afreken veel sneller gaat. Daarnaast biedt een account ook het voordeel dat u recente bestellingen kunt volgen en bekijken, retouren gemakkelijk kan aanmelden, tickets kan aanmaken en een verlanglijstje kunt maken.
1.4 Hoe kan ik mijn account gegevens wijzigen?
U kunt uw account gegevens wijzigen door bovenaan in het scherm op inloggen/Registreer, of indien u al ingelogd bent op Mijn Account te drukken. U kunt vervolgens op deze pagina uw wachtwoord, factuur- en verzendadres wijzigen. Daarnaast kunt u indien u nog een bestelling open heeft staan die niet betaald is, deze betaalbaar stellen.
1.5 Hoe waarborgt hetcosmeticahuis.nl mijn privacy?
hetcosmeticahuis.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en heeft daarom duidelijke richtlijnen vastgesteld in een Privacy Beleid.
1.6 Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Indien u uw account wil verwijderen kunt u dit via ons contactformulier melden, wij zorgen er dan voor dat uw account wordt verwijdert.
2 Bestellen & Betalen
2.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen doe je door een product in je winkelwagen te leggen en op de knop "IN WINKELWAGEN" te drukken.Het artikel wordt in de winkelmand geplaatst, je kan hier meerdere producten inleggen. Als je klaar bent met winkelen kun je door rechtsboven op "WINKELWAGEN" te drukken naar het afrekenmenu gaan. Je krijgt een overzicht te zien met alle producten in de winkelwagen hier kun je eventueel nog aanpassingen doen en vervolgens op de knop "BESTELLING AFRONDEN" drukken. Je komt vervolgens in het afrekenmenu waar je de gevraagde gegevens dient in te vullen, je kan hier ook, indien u al een account heeft, inloggen met uw account. Na alles volledig ingevuld te hebben druk je op "BESTELLING AFRONDEN", vergeet niet de algemene voorwaarden te accepteren.

Uw order is geplaats, u ontvangt direct een bevestiging per mail.

2.2 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?
Als je een bestelling succesvol hebt afgerond ontvang je daarvan direct een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen is deze mogelijk in je ongewenste mail beland. Mocht je ook daar de mail niet kunnen vinden ga dan naar INLOGGEN en log in met je account. Hier zie je een overzicht van alle recente bestellingen en de status er van. Staat de bestelling er niet bij, plaats dan een nieuwe bestelling, er heeft geen transactie plaatsgevonden. Heeft u toch nog vragen, neem dan contact op via ons Contactformulier.
2.3 Waar vind ik de status van de bestelling?
Om de status van de bestelling te zien moet je met je account rechtsboven bij INLOGGEN inloggen. Hier zie je een overzicht van alle recente bestellingen. U vind hier informatie omtrent uw bestelling zoals ordernummer, besteldatum, en de status van de bestelling. Tevens kunt u hier door op de knop "BEKIJK" te drukken uw order bekijken.
2.4 Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Een bestelling annuleren is niet meer mogelijk nadat het betaalproces is afgerond. Wel heeft u het recht om de goederen binnen 14 dagen te retourneren
2.5 Hoe kan een artikel uitverkocht zijn, nadat ik besteld heb?
De voorraad die wordt getoond in onze webshop proberen wij zo nauwkeurig mogelijk weer te geven. Toch kan het gebeuren dat het product is uitverkocht door dat er een verschil is tussen systeemvoorraad en werkelijke voorraad. Dit kan bijvoorbeeld ontstaan door magazijnfouten of beschadigde producten. In het geval er zich een voorraadprobleem voordoet zullen we hierover contact met je opnemen.
2.6 Welke betaalmethoden heeft hetcosmeticahuis.nl?

In onze webshop kun veilig betalen met de volgende betaalmethoden;

  • Ideal
  • Overschrijving per bank
  • Factuur via Klarna
  • Paypal / Creditcard via Paypal
  • Mistercash
2.7 Zijn er kosten aan de verschillende betaalmethoden?
Voor betalingen via Paypal / Creditcard via Paypal en Klarna Factuur worden de kosten die deze betaalproviders aan ons belasten één op één aan u doorbelast. Ideal, overmaken per bank, Mistercash en Sofort banking zijn gratis.
2.8 Hoe weet ik zeker of mijn betaling is gelukt?
Als je een betaling is gelukt ontvang je daarvan direct een bevestigingsmail. Als je deze niet hebt ontvangen is deze mogelijk in je ongewenste mail beland. Mocht je ook daar de mail niet kunnen vinden ga dan naar INLOGGEN en log in met je account. Hier zie je een overzicht van alle recente bestellingen en de status er van. Staat de bestelling er niet bij, controleer dan of het bedrag van je rekening is afgeschreven of plaats je bestelling opnieuw.
3 Verzenden & Bezorgen
3.1 Rekent hetcosmeticahuis.nl verzendkosten?
Verzending in Nederland is bij het Cosmeticahuis boven de 30 euro gratis. Orders beneden 30 euro verzenden wij tegen een gering tarief van 2,95€. Onze prijzen staan vermeld inclusief BTW en zijn dus inclusief bezorging aan huis of ophaalpunt. 

Voor Belgische klanten kent het Cosmeticahuis lage verzendkosten, per pakket wordt 4,15€ aan verzendkosten berekend. Boven de 100 euro is verzending naar belgië gratis.

Voor Duitse klanten kent het Cosmeticahuis eveneens lage verzendkosten, per pakket wordt 4,15€ aan verzendkosten berekend. Boven de 100 euro is verzending naar Duitsland gratis. 
3.2 Kent hetcosmeticahuis.nl ook gratis levering?

Bestelling

voor 16:00u

1e

Leverdag

indien niet thuis,

2e Leverdag

Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag
Weekend Dinsdag Woensdag
3.3 Kan ik mijn order volgen via track & trace?
Alle orders worden verzonden via de pakketdienst van PostNL. Het pakket wordt voorzien van een Track & Trace code welke je per mail krijgt verzonden, direct nadat wij het pakket hebben aangeboden bij PostNL. Ga naar https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/ en voer je Track & Trace code in om je pakket te volgen.
3.4 Hebben jullie ook levering in buitenland?
Wij leveren ook in België en Duitsland tegen beperkte verzendkosten.
3.5 Mijn pakket is niet bezorgt wat kan ik doen?
In de regel duurt het bezorgen van een pakket 1 tot 2 werkdagen. Controleer op https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/ de status van uw order om de werkelijke status van het pakket te bekijken. Indien de status op bezorgt staat en u heeft het pakket niet ontvangen dan kunt u via ons contactformulier een melding hiervan maken zodat wij een officiële klacht kunnen indienen bij PostNL. PostNL zal vervolgens een onderzoek starten naar het pakket, let wel dit onderzoek kan enige tijd duren.
3.6 Kan ik mijn pakket laten leveren op een ander adres?
Tijdens het afrekenen kunt u ervoor kiezen om het afleveradres te wijzigingen. U kunt uw pakket laten leveren op een ander adres door het lever adres aan te passen in een ander adres van bv een vriend of vriendin. Tevens kunt u er voor kiezen om uw pakket op een van de PostNL bezorgpunten te laten leveren zodat u het daar zelf af kan halen.
4 Ruilen & Retourneren
4.1 Wat is jullie herroepingstermijn voor internetverkoop?
Wij hanteren de wettelijke richtlijn van 14 dagen herroepingstermijn. Deze geld voor alle artikelen mits specifiek anders beschreven in onze algemene voorwaarden.
4.2 Welke artikelen kan ik retourneren?

Alle artikelen mits nadrukkelijk anders aangegeven in onze algemene voorwaarden kunnen worden geretourneerd aan hethannahhuis.nl. Dit kan alleen onder de volgende omstandigheden;

  • Product mag niet aangebroken zijn
  • Verpakking mag niet beschadigt zijn.
  • Het product moet binnen 2 weken na levering bij ons zijn aangemeld als een retour
4.3 Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?
Je kan je bestelling geheel of gedeeltelijk binnen 14 dagen na aankoop retourneren aan hetcosmeticahuis.nl. Indien je een artikel retour wil zenden dien je daarvoor de procedure voor te volgen. U krijgt van ons een bevestiging en procedure ter goedkeuring van de retouraanvraag, mits deze binnen 14 dagen na aankoop plaats vindt.
4.4 Zijn er kosten aan een retourzending verbonden?
Na goedkeuring van uw retouraanvraag ontvangt u van ons een bevestiging. In deze bevestiging ontvangt u tevens een Link naar een Track & Trace Label dat u kunt printen. Indien u van deze link gebruik maakt wordt u een gereduceerd tarief doorberekend van 3,95€ (normaliter kost een pakketverzending via Post NL u 6,95€)
5 Contact Gegevens
5.1 Waar is het cosmeticahuis gevestigd?
Ons vestigingsadres is St. Antoniusstraat 51, 5425 VE De Mortel
5.2 Is het cosmeticahuis ook telefonisch of per mail bereikbaar?
Het cosmeticahuis is op meerder manieren bereikbaar, in onze webshop kunt u via ons contactformulier contact met ons opnemen. Daarnaast zij wij per E-Mail via info@hetcosmeticahuis.nl bereikbaar en telefonisch op 0492-841511
5.3 Onder welke organisatie valt het cosmeticahuis?
Het cosmeticahuis maakt deel uit van HdO-Webshops, wat een onderdeel is van Huidinstituut de Orchidee.

Huidinstituut de Orchidee
Neem contact op
* Verplichte velden